dinsdag, mei 01, 2007

Auto's

Ik ben niet persé een fan van auto's, maar als je broertje gratis kaartjes heeft voor de RAI ga je mee natuurlijk. Toen ik klein was ben ik met mijn vader geweest, dan kom je thuis met een tas vol folders en posters. En het is natuurlijk geweldig al die speeltjes.

Nu moet ik zeggen dat er meer mooie vrouwen rondlopen ter promotie van voertuigen die niet boven de middelmatigheid uitkomen. Niet rondborstige blondines, maar lolita's in een soort schooluniform op rolschaatsen moet het hart van de gemiddelde man sneller doen kloppen voor de opgestelde voertuigen.

Alpha Romeo heeft toch de leukste auto's die allemaal in knetterend rood staan te glimmen. Daar waar veel andere merken alles in saai zilvergrijs hebben. Ook de extreme sportauto's zijn natuurlijk leuk. Vast om te shoppen voor het moment dat je de lotto wint...

We bekijken nog wat modellen die kandidaat zijn voor mijn broertjes nieuwe leaseauto en bij de mercedes B-klasse kom ik erachter dat er speciale rokersuitvoeringen zijn. Ik denk gelijk aan een speciaal aangepaste airco die er voor zorgt dat je auto vrij blijft van rokerslucht. Bij navraag blijkt het prozaïscher. Voor 41 euro krijg je er een asbak bij.

Een goedbestede tweeënhalf uur.