dinsdag, mei 01, 2007

Geschuurd en geschaafd

Het is niet mijn dag geloof ik. Vanmiddag bij het wegrijden van het parkeerdek schrik van iets dat rakelings langsvliegt en rijd ik even goed tegen de railing aan. Van de voorbumper tot de achterdeur krassen. %$$#&*











Om even wat van me af te zetten ga ik met Niels fietsen. Het is te mooi weer om te squashen. Lekker tochtje langs de Kaag. En in Warmond slaat het noodlot toe. Ik wil over de weg verder en Niels over het fietspad. We raken elkaars stuur en vallen allebei om, onder het toeziend oog van Cees die net van Dekker komt. De rechterkant van mijn auto geschuurd en nu mijn elleboog, heup, knie en onderbeen geschaafd.










Ik ga maar even veilig achter de computer blijven. Kan ik niet zoveel kwaad doen.

Hoop ik.

Even afkloppen op de tafel.